Vilkår for medlemsskap
Øygardens Institutt - org.nr. 915 940 714
Vi tar ditt personvern på alvor. I denne personvernerklæringen informerer vi om hvordan vi håndterer personopplysningene dine i forbindelse med at du besøker våre nettsider eller registrerer en konto via noen av våre nettsider, Vi kan gjøre endringer i vår personvernerklæring for å gjenspeile endringer i vår virksomhet, på våre nettsteder eller tjenester, eller gjeldende lov. Den siste versjonen av personvernerklæringen finnes alltid her på nettstedet.
Behandling av persondata og rettigheter
Du har når som helst mulighet til å trekke tilbake eller be om innsikt i din person data. Kun personer med nødvendig arbeidsoppgaver vil ha mulighet til å aksessere detaljer for å kunne håndtere avtaler og henvendelser.
Hvem er ansvarlig for personopplysningene vi samler inn?
Øygardens Institutt har ansvaret for å sikre at dine personopplysninger er behandlet i henhold til lover og regler. Vi iverksetter tekniske, juridiske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å verne personopplysningene dine mot å bli manipulert, gå tapt eller bli ødelagt eller at uvedkommende får tilgang til dem.
Hvordan samler vi inn persondata?
For å kunne tilby deg et komplett tilbud så vil vi be om
Telefonnummer
Epost-adresse
Adresse
Navn
Vi samler inn persondata igjennom Vipps og igjennom inntasting av bruker. Denne informasjonen deles ikke med andre og brukes kun til sitt nødvendige formål for administrering, støtte av og gjennomføring av avtaler mellom brukersted og kunde.Vipps sine vilkår kan leses her vilkar-privat/Salgsvilkår. Vilkår for medlemskap.
Vilkår for kjøp
Selger er Øygardens Institutt, Morholt 51
4887 GRIMSTAD, instituttet2@gmail.com, org.nr. 915 940 714, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Abonnement og medlemsskap
Ditt medlemskap gir tilgang til Øygardens Institutt’s fasiliteter og tjenester. Du vil få tilgang fra kjøpsøyeblikket. Abonnementet har ingen bindingstid og kan når som helst avbrytes enten med å kontakte Øygardens Institutt på instituttet2@gmail.com eller ved å avbryte abonnementet i Vipps under administrer abonnement. Etter belastning vil du få tilgang til den fulle måneden uavhengig av når i måneden du avbryter. Du har 14 dagers angrerett og kontakt oss på epost for en refundering hvis du ikke er fornøyd. Hvis ikke du selv klarer å avbryte abonnementet kan du kontakte oss på epost for en øyeblikkelig kansellering.
Booking
Ved booking får du tilgang til lokasjon eller aktivtet ved booking øyeblikket, ved kansellering nær booking øyeblikket vil ikke bookingen bli automatisk refundert. Betaling skjer ved når bookingen bestilles, og anses som levert når besøket starter. Du kan be om refundering eller justering hvis du har gjort en feilbooking så lenge det skjer i i tide før besøket skulle startet.
Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.